Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 14:25:55 +0300

Tere!

Ruhnu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04120 
aadressile Saare maakond, Ruhnu vald, Ruhnu küla, Ruhnu sadam (Lõunamuul ) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lennundusseadus¹ § 34,35,46

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26964859>  (menetlus nr: 
425504), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Ruhnu Vallavalitsus) või menetleja (RAIMET FIGOL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister